אין ספק שקידום אתרים באינטרנט הוא נושא חשוב מאוד עבור עסקים רבים.
אך על עסקים רבים לבדוק האם קידום אתרים באינטרנט וקידום אתרים בגוגל הוא באמת הנושא החשוב ביותר עבורם.
כאשר אנו באים לבחון את הנושא, עלינו לבדוק את התועלת הצפויה לנו מפרוייקט של קידום אתרים באינטרנט ובפרט קידום אתרים בגוגל.
על בעלי העסקים להבין שפרוייקט קידום אתרים באינטרנט הוא פרוייקט שיווקי לכל דבר ויש להתייחס אליו בצורה כזו.
כאשר אנו באים לבחון אפקטיביות של פרוייקט קידום אתרים באינטרנט עלינו לבחון את התוצאות העתידיות הרצויות בפרוייקט לעומת העלויות שלנו בפרוייקט של קידום אתרים בגוגל
בפרוייקט של קידום אתרים באינטרנט עלינו לדאוג למעשה לשלושה מרכיבים עיקריים -
1. מבנה האתר OnSite - איך האתר בנוי. האם גוגל יודע לקרוא אותו בצורה טובה?
2. התוכן באתר - מהי דחיסות המילים בטקסט? תחת איזה לינקים יושבים הקישורים? מהם הקישורים הפנימיים?
3. קישורים לאתר OffSite - כמות ואיכות הקישורים המפנים לאתר. - אולי התחום החשוב ביותר בעולם המעניין של קידום אתרים באינטרנט וקידום אתרים בגוגל בפרט.
כאשר אנו עושים את החישוב עבור שלושת הגורמים האלו אנחנו יכולים להפריד גם את העלויות שלהם:
1. OnSite - עלות של ייעוץ עבור קידום אתרים באינטרנט ועבור ייעוץ בתחום קידום אתרים בגוגל נעה בין עשרות שעות בודדות של שעות לחמישים שישים שעות ייעוץ. בתחשיב ממוצע של חמישים דולר לשעה אנחנו מגיעים למאות עד אלפי דולרים בודדים על מנת להשתמש בשירותיו של מקדם אתרים מקצועי שעוסק בתחום קידום אתרים באינטרנט
2. תוכן - יש לדאוג להדרכה מתאימה לגורמים בארגון שעוסקים בתחום תוכן ולהסביר להם איך להתאים את התוכן שלהם לגוגל ולתחום של קידום אתרים בגוגל בפרט.
3. קישורים חיצוניים - "כאן קבור הכלב". כאשר אנו מגיעים למונחים תחרותיים וככל שרמת התחרות עולה והאתרים כבר כתובים בצורה טובה למנועי חיפוש המשמעות של הקישורים לאתר עולה.
פה למעשה יש לנו את העבודה הגדולה והעלות הגדולה של בעלי העסקים למקדמי האתרים. מצד שני - החברות צריכות להבין שמדובר בתחום מקצועי לכל דבר.
ייצור של תוכן עבור מנועי חיפוש הוא עבודה לכל דבר ומדובר בהשקעה גדולה מאוד של זמן ושל כסף.
בימים בהם האפקטיביות של קניית קישורים מאתרים לא רלוונטים יורדת בצורה דרסטית - האפקטיביות של תוכן איכותי שמפנה לאתר עולה בצורה משמעותית ואנחנו רואים את העליה שלה בדירוג התוצאות של אתרים שמשתמשים בתוכן איכותי על מנת לקדם את עצמם
חשוב מאוד לזכור שאת התוכן שאנחנו מעלים לאתר שלנו אסור לנו להעלות לאתר מאמרים / בלוגים שאנחנו מפעלים וגם הפוך- את התוכן שנכתב עבור קידום אתרים באינטרנט ועבור קידום אתרים בגוגל אסור לנו לשלב באתר כדי לא לגרום לגוגל לחשוב שיש לנו תוכן משוכפל באתר שלנו.
אך על עסקים רבים לבדוק האם קידום אתרים באינטרנט וקידום אתרים בגוגל הוא באמת הנושא החשוב ביותר עבורם.
כאשר אנו באים לבחון את הנושא, עלינו לבדוק את התועלת הצפויה לנו מפרוייקט של קידום אתרים באינטרנט ובפרט קידום אתרים בגוגל.
על בעלי העסקים להבין שפרוייקט קידום אתרים באינטרנט הוא פרוייקט שיווקי לכל דבר ויש להתייחס אליו בצורה כזו.
כאשר אנו באים לבחון אפקטיביות של פרוייקט קידום אתרים באינטרנט עלינו לבחון את התוצאות העתידיות הרצויות בפרוייקט לעומת העלויות שלנו בפרוייקט של קידום אתרים בגוגל
בפרוייקט של קידום אתרים באינטרנט עלינו לדאוג למעשה לשלושה מרכיבים עיקריים -
1. מבנה האתר OnSite - איך האתר בנוי. האם גוגל יודע לקרוא אותו בצורה טובה?
2. התוכן באתר - מהי דחיסות המילים בטקסט? תחת איזה לינקים יושבים הקישורים? מהם הקישורים הפנימיים?
3. קישורים לאתר OffSite - כמות ואיכות הקישורים המפנים לאתר. - אולי התחום החשוב ביותר בעולם המעניין של קידום אתרים באינטרנט וקידום אתרים בגוגל בפרט.
כאשר אנו עושים את החישוב עבור שלושת הגורמים האלו אנחנו יכולים להפריד גם את העלויות שלהם:
1. OnSite - עלות של ייעוץ עבור קידום אתרים באינטרנט ועבור ייעוץ בתחום קידום אתרים בגוגל נעה בין עשרות שעות בודדות של שעות לחמישים שישים שעות ייעוץ. בתחשיב ממוצע של חמישים דולר לשעה אנחנו מגיעים למאות עד אלפי דולרים בודדים על מנת להשתמש בשירותיו של מקדם אתרים מקצועי שעוסק בתחום קידום אתרים באינטרנט
2. תוכן - יש לדאוג להדרכה מתאימה לגורמים בארגון שעוסקים בתחום תוכן ולהסביר להם איך להתאים את התוכן שלהם לגוגל ולתחום של קידום אתרים בגוגל בפרט.
3. קישורים חיצוניים - "כאן קבור הכלב". כאשר אנו מגיעים למונחים תחרותיים וככל שרמת התחרות עולה והאתרים כבר כתובים בצורה טובה למנועי חיפוש המשמעות של הקישורים לאתר עולה.
פה למעשה יש לנו את העבודה הגדולה והעלות הגדולה של בעלי העסקים למקדמי האתרים. מצד שני - החברות צריכות להבין שמדובר בתחום מקצועי לכל דבר.
ייצור של תוכן עבור מנועי חיפוש הוא עבודה לכל דבר ומדובר בהשקעה גדולה מאוד של זמן ושל כסף.
בימים בהם האפקטיביות של קניית קישורים מאתרים לא רלוונטים יורדת בצורה דרסטית - האפקטיביות של תוכן איכותי שמפנה לאתר עולה בצורה משמעותית ואנחנו רואים את העליה שלה בדירוג התוצאות של אתרים שמשתמשים בתוכן איכותי על מנת לקדם את עצמם
חשוב מאוד לזכור שאת התוכן שאנחנו מעלים לאתר שלנו אסור לנו להעלות לאתר מאמרים / בלוגים שאנחנו מפעלים וגם הפוך- את התוכן שנכתב עבור קידום אתרים באינטרנט ועבור קידום אתרים בגוגל אסור לנו לשלב באתר כדי לא לגרום לגוגל לחשוב שיש לנו תוכן משוכפל באתר שלנו.